Unikátní kombinace brand awareness a propagace značky.
AONITY rocket webhosting a doména pro Váš web zdarma během spolupráce.
Prémiová grafika pro Vaše sociální sítě, kampaně, webové stránky a další.
Jaká služba Vás zajímá?
Kliknutím na ikonku se dozvíte víc!
Jaká služba Vás zajímá?
Kliknutím na ikonku se dozvíte víc!

Představujeme Vám AONITY Digital Pass

Budovat značku v online světě bez starostí? S AONITY Digital Pass hravě a snadno!

Digital Pass tvoří kombinaci všeho potřebného pro úspěšný vstup do digitálního světa! Navíc s NEJVÝHODNĚJŠÍM poměrem cena/výkon na trhu. Prémiový a prestižní design Vašich sociálních sítí, nastavení lokálního SEO pomocí Google My Business & Google Ads, autentické a chytlavé texty, které jdou Vaší cílovce naproti.

Co je to brand marketing a proč je důležitý?
Hlavní úlohou brand marketingu je zajistit subjektu a jeho značce požadované postavení a pozitivní postoj ze strany veřejnosti. Branding je dlouhodobý a strategický proces. Kromě vizuální identity do něj patří také péče o positioning, hodnoty, postoje a další atributy brandu.
Prémiové služby ZDARMA?
AONITY je jistota kvality a naší dominantou vždy bylo klientům poskytnou nadstandardní uživatelský zážitek z našich služeb. Proto od nás už od té nejzákladnější konfigurace AONITY Digital Pass získáváte 4 prémiové služby zcela ZDARMA!

Je to ještě jednodušší, než se zdá!

Krok za krokem

Na komunikaci si zakládáme. Po celou dobu jsme tu pro Vás, a pokud si nevíte rady s tím, jak začít, podívejte se na kroky, které Vás provedou až k finálnímu vstupu do digitálního světa. Pouze 4 kroky k úspěchu? S námi SNADNO!

1
Seznamte se s Digital Pass a jeho konfiguracemi
Opravdová hodnota AONITY Digital Pass se ukrývá v možnostech symbiózy spjaté s Vaší značkou.
2
Potenciální spolupráce začíná odesláním krátké nezávazné poptávky
Nice! V tuto chvíli má Digital Pass dostatek nábojů k tvorbě Vaší komplexní digitální prezentace.
3
Na řadu přichází velmi důležité osobní / online setkání
Probereme vize a cíle Vaší firmy / značky. Nastavíme společnou komunikaci a necháme si vzájemný prostor pro dotazy.
4
Zahájení přípravné fáze. Dvě varianty dlouhodobé spolupráce
Vždy je ku prospěchu dát prostor oběma stranám se pořádně poznat. Před finálním uzavřením spolupráce na 6 nebo 12 měsíců nás tedy čeká první měsíc příprav, kde si vše společně vyzkoušíme.

Reference

Ukázky naší práce

Na míru dle vašich představ

Brand marketing konfigurátor

Již od nejzákladnější konfigurace od nás získáváte 4 prémiové služby zcela ZDARMA! Pro detailní popis každé služby včetně „podmínek“ přejděte do sekce „Popis služeb“. Digital Pass má dvě varianty spolupráce:



AONITY Faq

Detailní popis jednotlivých služeb

Všeobecné podmínky spolupráce a přípravný měsíc
Podmínky spolupráce společně důkladně projednáme na úvodní osobní / online schůzce. Digital Pass má dvě varianty spolupráce -> 1. jeden přípravný měsíc + 6 měsíční spolupráce 2. jeden přípravný měsíc + 12 měsíční spolupráce, přičemž při 12 měsíční spolupráci od nás klient získává 1 měsíc zcela zdarma. Odsouhlasení podmínek stvrzujeme nejdříve čestným podáním ruky a ze strany klienta proplacením první faktury v hodnotě jednoho měsíce dané konfigurace za přípravný měsíc, a následně podpisem smlouvy před začátkem 1. dne následujícího měsíce pro dlouhodobou spolupráci plnohodnotného období 6 nebo 12 měsíců. V momentě podpisu smlouvy se uzavírá mezi AONITY a klientem dlouhodobá spolupráce, během které je klientovi vždy 1. den v měsíci vystavena faktura v hodnotě dané konfigurace balíčku Digital Pass na další měsíční období. V případě jakéhokoliv důvodu nespokojenosti z obou stran mají obě strany právo vypovědět smlouvu. Nejpozději však do 30 dnů od podpisu smlouvy. Pokud se tak stane, klient se tím vzdává a ztrácí veškerá práva jakkoliv dál nakládat s připravenými podklady a grafickými materiály od AONITY v rámci balíčku Digital Pass. V takovém případě všechny dosavadně poskytnuté materiály od AONITY v rámci balíčku Digital Pass, zůstávají ve vlastnictví AONITY.
Přípravným měsícem se rozumí nastavení komunikace mezi AONITY a klientem v úkolovém systému Freelo. Dodání elementárních firemních podkladů ze strany klienta např. logo, firemní barvy, fotky, videa, již hotové texty, data z předešlých kampaní nebo reklam, přihlašovací údaje do soc. sítí, rozhraní google, webových stránek, nastavení platební metody, atd... Nedílnou součástí je i nastavení úvodních procesů jednotlivých služeb a navnímání vzájemného směřování.
Příspěvky na sociální sítě (FB + IG)
Příspěvkem se rozumí tvorba grafického obsahu (viz. ukázky naší práce) s poutavým popiskem příspěvku (rozsah 2 - 5 vět). Množství příspěvků lze upravovat dle požadavků klienta, ale musí být vždy definované nejméně měsíc dopředu, popř. upravená konfigurace produktu. Příspěvky na sociální sítě neplní roli výkonnostního marketingu, skvěle však zastupují brand awareness, tedy budování povědomí o značce. Nelze od příspěvků čekat okamžité zvýšení prodejů, či poptávky po vašich službách, nicméně z dlouhodobého hlediska jde o nepostradatelný nástroj, který Vám zařídí organický tok nových zakázek a poptávek po vašich produktech, aniž byste museli investovat desítky tisíc do reklam a kampaní. Originální podklady pro příspěvky (fotky, videa) na další měsíc jsou vždy zajištěny klientem nejpozději 14 dní před začátkem dalšího měsíce. Pokud klient nemá možnost dodávat podklady, v rámci Digital Pass nabízíme prémiovou službu focení a natáčení, která se řeší vždy individuálně a slouží mimo jiné právě pro podklady k dalším službám balíčku Digital Pass. V rámci 2 hodinové marketingové konzultace se mimo jiné probírají nápady, podněty a myšlenky k příspěvkům a kampaním na další měsíc, které se následně zapisují do úkolového systému Freelo.
no
Kampaň na sociální sítě (1-3 reklamy)
Kampani rozumíme jako sestavě 1 - 3 reklam, které plní funkci propagaci značky = jejich cílem je přivést vaší firmě co nejvíce poptávek, či objednávek. Samotné nastavení, cílení , vize a funkci kampaně probereme vždy osobně během konzultace. Abychom maximalizovali úspěšnost našich reklam, musí být splněny i další podmínky, jako např. Kvalitní webové stránky, na které budou vaši zákaznici konat cílovou akci = vyplnění formuláře nebo zakoupení produktu. Nebojte se, všechny klíčové náležitosti s vámi probereme a společně nastavíme tak, aby vaše kampaň byla co možno nejefektivnější a výdělečná. Originální podklady pro kampaně (fotky, videa) na další měsíc jsou vždy zajištěny klientem nejpozději 14 dní před začátkem dalšího měsíce. Pokud klient nemá možnost dodávat podklady, v rámci Digital Pass nabízíme prémiovou službu focení a natáčení, která se řeší vždy individuálně a slouží mimo jiné právě pro podklady k dalším službám balíčku Digital Pass. V rámci 2 hodinové marketingové konzultace se mimo jiné probírají nápady, podněty a myšlenky k příspěvkům a kampaním na další měsíc, které se následně zapisují do úkolového systému Freelo. Budget na samotnou inzerci si klient hradí sám. Budget na inzerci je klientovi doporučen na základě konzultace vizí výsledků kampaně.
Optimalizace Google My Business
Správně optimalizované nastavení a následná správa Google My Business profilu. Google My Business profil se v posledních letech stává velice silným nástrojem pro organické vyhledávání Vašich produktů a služeb. Při zadání klíčového spojení vašich služeb/firmy/produktů do vyhledávání, Google zobrazí postranní panel s informacemi o vaši firmě včetně kontaktních údajů, odkazu na web, seznamu služeb, produktů nebo referencí! Když je vše nastavené správně, vyjíždíte lidem častěji a kolikrát uživatelům tento postranní panel stačí k tomu, aby vykonali akci, tzn. poptali Vás nebo klikli na Váš web.
Nastavení a optimalizace Google Ads
Úvodní nastavení reklamy (analýza klíčových slov, měření konverzí, retargeting, implementace analytiky do webových stránek) vyhledávací nebo obsahové sítě. Součástí může být reklama na Váš YouTube kanál. Detailní nastavení a představení všech funkcí proběhne na společném setkání. Následující měsíce se o Google reklamu staráme, neustále optimalizujeme a udržujeme tak efektivní konverze s vysokým skóre optimalizace.
Základní report analytických nástrojů
Základním reportem rozumíme přehlednou měsíční zprávu o tom, kolik lidí bylo na vašich webových stránkách, z jakých přišli zdrojů, lokalit + jejich věkové zařazení. To stejné se pojí i s výsledky všech spuštěných reklam v rámci Digital Pass. Díky těmto datům budete pravidelně v obraze. Navíc Vám pomohou lépe pochopit Vaši cílovou skupinu.
2 hodiny marketingové konzultace
Během dlouhodobé spolupráce máte každý měsíc možnost dvou hodin osobní konzultace s AONITY. Tuto konzultaci využíváme pro nastavení vzájemných očekávání, firemní vize, nápady a myšlenky pro tvorbu nadcházejících příspěvků a kampaní, diskuzí nad reporty z předešlých měsíců a dalšími plány.
Content marketing (200-300 slov)
Content marketing, neboli obsahový marketing je nejefektivnějším klíčem k budování organického SEO vašich webových stránek, ale i zajímavým prvkem pro brand awareness a komunikaci směrem k Vaší komunitě nebo klientele. Pod tímto spojením se skrývá tvorba článku na webové stránky nebo nápaditý a tématický příspěvek na sociální sítě. V rámci této služby v Digital Pass nejčastěji pracujeme s tvorbou jednoho článku měsíčně o rozsahu 200 - 300 slov (cca 1-2 A4 včetně obrázků). Následně článku budujeme přirozený dosah jeho umístěním na všechna relevantní online média.
Pokročilé reporty s doporučením
Doporučujeme zejména pro rozsáhlé kampaně, webové stránky nebo e-shopy, které vyžadují detailnější analýzu návštěvnosti a údaje o uživatelích. U pokročilých reportů zasíláme informace o návštěvnosti jednotlivých podstránek / produktů, údaje o počtu vložení do košíku, časový harmonogram návštěvnosti webu a spoustu dalších informací. V rámci reklamy na sociálních sítích nebo Google Ads opět vyhodnocujeme detailní cestu zákazníka až k finální konverzi. Celý report je doplněný o AONITY individuální doporučení pro další vývoj. U této služby je náročnější také úvodní nastavení analytických nástrojů na webové stránky nebo e-shop. Služba je zpřístupněna pouze při spolupráci na 12 měsíců.
E-mailing (2x newsletter)
Doba e-mailová je sice za námi, nicméně pokud se e-mailing správně uchopí, může být velmi silným a užitečným nástrojem pro komunikaci s věrnými zákazníky, či lákadlem, jak s Vaší firmou interagovat (slevy, benefiční karty, komunitní události, akce). E-mailovým newsletterem se rozumí tvorba grafické a obsahové podoby e-mailu, který se následně pravidelně rozesílá všem klientům ve Vaší e-mailové databázi. Takový newsletter doporučujeme odesílat max. 2x měsíčně, aby nedocházelo k přehlcení zákazníků. Cílem newsletteru je udržovat kontakt se zákazníky a dělat z nich vracející se uživatele na Vaše webové stránky / e-shop, kde mohou konat cílovou akci - např. zakoupit váš nový produkt nebo objednat vaše služby.
Tvorba obsahu na LinkedIn
LinkedIn je stále populárnější a relevantnější médium pro prezentaci osobního nebo firemní brandu. 99% uživatelů LinkedIn bývají pouze konzumenti obsahu, a jen 1% na LinkedIn obsah reálně tvoří. I proto má tato sociální síť stále větší potenciál organicky velkých dosahů s kvalitními, tématickými texty. Tvorbou obsahu na LinkedIn se rozumí budování LinkedIn sítě psaním tématických příspěvků spjaté s Vaší firmou nebo byznysem. Obecně klientům na úvod vyšperkujeme jejich profil a následně tvoříme 2-3 příspěvky měsíčně (celkově cca. 200-400 slov).
Foto/Video na soc. sítě (cena dohodou)
Ve spolupráci s kolegy z Bezeslov klientům zaštiťujeme focení nebo natáčení firemních podkladů, které používáme v dalších dílčích službách Digital Pass balíčku (podklady pro příspěvky, kampaně, reklamy). Během konzultace také probíráme další možnosti tvorby audiovizuálních reklam a kampaní (např. YouTube reklama), které se řeší jednorázově a individuálně dle náročnosti zpracování. Cena je tedy dohodou mimo měsíční fakturaci balíčku Digital Pass.
Správa YouTube nebo TikTok kanálu (dohodou)
Content marketing pro YouTube a TikTok. Tvorba a vymýšlení obsahu na největší video sociální sítě na světě. Velmi specifická a prémiová služba, která vyžaduje kompletně individuální přístup a experty z oboru. Zajímá vás to? Pojďme se o tom společně pobavit!
ZDARMA: Doména a hosting webové stránky
Po celou dobu naší dlouhodobé spolupráce od nás jako součást balíčku AONITY Digital Pass získáváte doménu a hosting pro váš web zdarma. Ručíme za nejvyšší kvalitu a nespornou výhodou je i naše správa = jakákoliv změna / oprava netrvá dny nebo týdny, nýbrž minuty, max hodiny!
ZDARMA: Nastavení firemní komunikace
Najdeme nejlepší řešení pro interní komunikaci ve vaší firmě, také Vám pomůžeme s jeho nastavením a implementací. Je pro Vás nejlepší Slack, WhatsApp, Discord, Telegram, Freelo, či něco úplně vlastního? Během našich setkání vše zjistíme a snadno tak zefektivníme vaší firemní komunikaci!
V případě potřeby zařídíme hrazené firemní školení ve vybraném komunikačním systému.
ZDARMA: Design e-mailového podpisu
E-mail podpis
Profesionálně zpracovaný firemní e-mailový podpis je známka kvalitní a prestižní firmy - to je dnes téměř samozřejmostí v komunikaci směrem k zákazníkům. Kompletní podpis Vám v rámci dlouhodobé spolupráce ZDARMA vytvoříme a pomůžeme vám s jeho implementací do vaší e-mailové schránky!
ZDARMA: Správa webových stránek
Máte od AONITY webové stránky? Nyní k našeho produktu AONITY Digital Pass získáváte správu webových stránek zcela ZDARMA! Zahrnuje to pravidelnou měsíční aktualizací všech pluginů, pravidelné zálohování, kontrolu zabezpečení, ochranu proti SPAMU a ověřování funkčnosti všech systémů včetně formulářů!
Top